Photobucket

KETERANGAN:-

- Untuk melihat slide show,sila klik pada kotak hitam di penjuru sebelah kiri yang tertulis " video "...

-Selamat Menonton....

KULLIYYAH USULUDDIN SOCIETY ( KUDSY ) ORGANIZATION VIDEO


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

UCAPAN PENGARAH KREW PELAKSANA BLOG KUDSY 2009/2010

Photobucket

Bismillah Ar-Rahman Ar-Rahim...

Assalamualaikum kepada semua pengunjung yang saya kasihi sekalian...

Alhamdulillah,saya memanjatkan kesyukuran kepada Allah diatas limpah kurnia yang telah diberikan kepada saya untuk mentadbir dan menerbitkan sebuah kaedah multimedia yang terkini iaitu Blog Persatuan Kuliah Usuluddin atau Kulliyyah Usuluddin Society(KUDSY)...

Dalam perjalanan kuliah usuluddin yang semakin rapuh,saya cuba untuk mencetuskan sesuatu kelainan untuk kuliah ini dan inilah dia hasilnya iaitu sebuah blog yang mana saya ciptakan untuk semua pengunjung-pengunjung yang ingin berkongsi idea dan pemikiran tentang agama dan juga berbagai-bagai diskusi yang boleh kita lakukan semata-mata untuk kita meningkatkan daya ingatan kita tentang islam dan tentang tatacara kehidupan islam mengikut undang-undang dan peraturan-peraturan yang telah disyari'atkan oleh Allah taala...

Dalam membina kehidupan yang islamic reality bukannya mudah.Tetapi ia memerlukan sesuatu pendekatan agama yang terbaik dalam memonopoli sesuatu bidang agama dan diterapkan dalam diri kita.Justeru itu,saya juga menjadikan blog ini untuk tempat kita mempelajari seberapa banyak yang boleh mengenai hadis-hadis yang sahih atau do'if,ayat-ayat tafsir yang kekal atau yang telah dimansukhkan dan sebagainya mengenai usuluddin.

Jadi,harapan saya,moga-moga blog yang telah disediakan ini dapat memberikan sesuatu impak yang berguna kepada semua pengunjung-pengunjung yang daripada kuliah usuluddin sendiri atau kuliah yang lainnya.Dan dapat juga kita berkongsi pemikiran kearah yang lebih realistik bersama-sama dengan anjakan pradigma diri kearah yang lebih positif.

Akhir kalam,Terima kasih sekali lagi saya ucapkan kepada semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam menjayakan blog ini.Moga-moga segala usaha bakti anda akan diberkati oleh Allah taala.

Selamat Menikmati Blog Persatuan Kulliyyah Usuluddin ( KUDSY ) Kolej Universiti Insaniah 2009/2010 dan saya sampaikan ucapan salam daripada Dekan Kulliyyah Usuluddin Kolej Universiti Insaniah ( Dr.'Ali Sayyid Abdul Hamid As-Shimy) dengan lafaz Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh.....

:: SALAM IMTIHAN ::

:::.....SALAM IMTIHAN BUAT SEMUA WARGA KUDSY DAN KUIN...MOGA BEROLEH KEJAYAAN..LAKUKAN YANG TERBAIK UNTUK KEJAYAAN YANG CEMERLANG..YA ALLAH,BERKATKANLAH ILMU YANG TELAH KAMI TIMBA...PERMUDAHKANLAH URUSAN KAMI....KURNIAKANLAH KEJAYAAN BUAT KAMI...AMEEN~